Pank je mrtav...

Yes that's right, punk is dead, It's just another cheap product for the consumers head.

Tuesday, August 01, 2006

Koncerti - jul


In. Delta Zhivago, 27.7.'06, klub Why Not?, Banja Luka
Sve zivo sam ispsovao najvecem banjaluckom pankeru (od Crass-a do Health Hazard-a) sto me tera da se usred leta zavlacim u rokersku, zadimljenu rupu zbog nekakvog tamo koncerta, sve sa bambusom u rancu, koji je prosto zudio da bude popijen na obalama Vrbasa. Prvo mi je rekao da bend navodno zvuci kao Placebo, na sta sam ja osetio nepokolebljivi napad ravnodusnosti, potom je rekao da se na plakatu spominju Pixies i, navodno, jazz, sto me jeste malo zaintrigiralo. Bilo kako bilo, usli smo u rupu bas u trenutku kada je bend pocinjao sa svirkom, i odmah sam se nasmejao i zaboravio prepirku, posto je sa bine dolazila apsolutno zavodljiva bucna kanonada. Bas, gitara i bubanj, pesme raznovrsne, neke zanimljive, neke malo i dosadne, ali gitarista rilja sve u sesnajst, ne staje... Dobar koncert. Ne znam sa cime da uporedim ovaj nemacki bend, nekako mi se cini da bi mogli upasti u neku post- kategoriju, mozda i math- , ali kvragu, kad ja nisam odmakao dalje od Doorsa i Janis Joplin, meni sve to isto.
Al' da je bilo bucno, bilo je. Buuukkkkkaaaaaaa uuu moooddiiiiiiii... Na momente popi, uglavnom hevi, pojedine pesme poprilicno dugacke, sa dramaticnim promenama ritmova, ljudi iza mene podivljali, valjda se setili mladosti... Inace, sto rece Majti Drale, svi frikovi Banja Luke su se sakupili to vece u Why Not-u, puno lokalnih alternativnih selebritisa koje nisam na jednom mestu video vec jedno pet - sest godina, posto me, jel'te nije bilo u tom periodu. Temperatura bila neljudska, er kondisn nula. Nakon koncerta sam napravio poslovni dogovor sa NBP-om, o preuzimanju/kupovini His Hero Is Gone majice, tako da je ovo vece imalo i znacajan ekonomsko/potrosacki aspekt. E da, ulaz je bio besplatan. Bambus je brzo popijen na obliznjoj klupici, kao i toliko puta ranije. U ovom gradu covek moze samo da setno vrti uspomene - ovde vreme ne ide napred vec se vrti u krug, a ljudi zive kao u grcu; kao da ih je sramota sto i sami vide da im je, neprimetno, iz dana u dan, navika postala jedini nacin prezivljavanja. Jeste, alkohol ponekad donese miran san.

1 Comments:

  • At 11:24 AM, Blogger CrnaKrv said…

    aaa pije se pije.
    neka neka!
    nego kad bi primao goste?

     

Post a Comment

<< Home