Pank je mrtav...

Yes that's right, punk is dead, It's just another cheap product for the consumers head.

Sunday, April 23, 2006

Koncerti - april

Bullet Union, Zombie Animal, Schtrebers i jos nesto, 22.4.2006, Dom Omladine, Beograd
Ovo je pomalo neplanirano uletelo. Video sam ranije na internetu najavu koncerta i moram da priznam da me malo zabrinula rec "post-" koja se precesto koristila da se opise muzika bendova koji su trebali da sviraju te veceri.
Da krenemo redom - prvi su bili mladici cije ime ne znam i cije ime nije bilo na plakatu. Svirali su nekakav pank, sta ti ga ja znam, neko rece da je to trebalo da zvuci kao Franc Ferdinand i Strokes, slabo pratim pomenute bendove, pa ne znam. Nisu licili na Stooges, to garantujem. Muzika ni tu ni tamo, malo anemicna, ali ok., pevac nije bio na visini zadatka, falsirao je, sto kod ovakvih bendova ubija sve ostalo. Dosadno. Sledeci - Schtrebers. Nakon prvih par pesama odmah sam se zaputio u prvi red. Hmm, taj pocetak koncerta me malo podsetio na Naked City - bubnjar divlja, pa onda malo jazzy, pa opet buka - u pitanju su bili instrumentali. Kasnije izlazi i pevacica - dobar glas, ne znam zasto je to tako retko kod nas, a i uopste: pank bendove najcesce sputavaju ogranicene vokalne mogucnosti. Razigrane pesme, ceste promene ritmova, vuce povremeno na Minuteman, pogotovo kada bas preuzme glavnu ulogu, mnoogo energije, na momente u duzim pesmama zvuce epski - super koncert! Jedino bubnjar nije bio na visini zadatka, mozda zbog treme, posto mi se cini da zna svirati - povremeno je ispadao. Volim kada se prijatno iznenadim bendom koji slusam prvi put. Posle Schtrebersa - Zombie Animal. Koliko sam shvatio ZA vise i nije pravi bend, vec one man projekat sklepan za tu priliku kao pravi sastav. Sta reci - bolje da to nisu radili, posto ono sto sam cuo bilo je mlitavo i isprazno. Zv
uk nije bio dobro namesten, pevacica nije dobro pevala, previse flendzera na momente, nedostajala je druga gitara - bilo mi je jako dosadno. Istina ja i ne slusam mnogo takvu muziku, ali koliko slusam, rekao bih da im je nastup bio bled i neuverljiv. (Kakvu muziku pitate se? Kombinacija Cure-a, Smiths-a, REM-a, Sensfield-a, mozda... Indie rok, pop, valjda se to tako zove. Kupio sam disk pa cu da recenziram. Slusljiv je.)
Englezi (Bullet Union) su poceli zestoko - zvuk postaje odlican, oni skacu po bini, pevac vristi, neki decko skace na ljude ispred mene, ispada mi jakna koja odmah biva izgazena, bubnjar nesto lomi (ne videh dobro sta, ali je promenio stolicu na kojoj je sedeo) pa se pravi pauza... Jako dobar koncert - malo su me podsetili na Refused, At the Drive In, JR Eawing... Moderniji zvuk, 'ajde recimo da kovanica post-hardcore ima smisla. Ubacuju repetativne, instrumentalne delove, ceste promene ritma odsvirane savrseno bez greske - pravi bend nema sta... Jedan bis, pale se svetla i kraj. Pojeli su sve koji su pre njih svirali.
Zlatnu Pesnicu za politicku nekorektnost veceri dobija Toni Zemunac, mada mu ni konkurencija nije bila za podcenjivanje. Sa sveze podsisanom glavom, par kilograma viska i alkoholom u krvi samo je kenjao - American bastards! Stupid Americans! Naravno, kao sto rekoh bend je iz Engleske, iz Londona. Brine me Toni, mozak mu pocinje raditi na cudnim frekvencijama...

1 Comments:

  • At 4:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    chitajcu sutra danas sam janpi.

     

Post a Comment

<< Home